Service en onderhoud voor uw AED
AED service en onderhoud Uw AED moet in geval van nood altijd klaar zijn voor gebruik. Het is daar- om van groot belang dat uw AED goed wordt onderhouden. Maar wat is goed onderhoud? Wanneer moeten de elektroden en batterijen van uw AED worden vervangen? Wat moet u doen nadat uw AED is gebruikt? Is de software van uw AED nog up to date? Wat moet u doen als uw AED een storing heeft?
Vivon ontzorgt Vivon biedt op basis van al deze vragen een aantal servicecontracten aan zodat u een serviceniveau kunt kiezen dat precies aansluit bij uw wensen. U kunt het onderhoud van uw AED dus gedeeltelijk of volledig aan ons over laten, precies zoals u dat wenst.
De mogelijkheden Hieronder staan de verschillende servicemogelijkheden die Vivon u kan bieden. Op het bestelformulier op de achterzijde van deze brochure kunt u aangeven van welk servicecontract u gebruik wenst te maken. Indien u vragen heeft over onze servicemogelijkheden kunt u contact met ons opnemen en helpen onze medewerkers u graag verder. Vivon servicecontract Basis: Het Vivon servicecontract Basis bestaat uit de volgende onderdelen:
Vivon Service Center U kunt voor al uw vragen over retourzendingen, inzetgegevens, onder- delen, bestellingen, klachten etc. bij het Vivon Service Center terecht. Het Vivon Service Center zorgt ook voor informatie over eventuele software updates (bijv. nieuwe richtlijnen).
Database Uw AED wordt opgenomen in onze database. Zo brengen wij u tijdig en periodiek op de hoogte van vervanging van elektroden en/of batterij en eventuele (software)updates.
Melding AED-inzet 24 uur per dag / 7 dagen per week U kunt bij Vivon 24 uur per dag, 7 dagen per week een melding doen van een AED-inzet. Onze medewerkers zullen dan binnen 6 uur bij u op locatie zijn en de hulpverleners die de AED hebben gebruikt, begeleiden bij de verwerking van de indrukken en de inzet doornemen. Het intern geheugen van de AED zal worden uitgelezen (waaronder ECG-gegevens) en besproken. Eventueel worden de ECG-gegevens naar de behandelend arts gestuurd. De AED wordt weer klaargemaakt voor gebruik.
Vervangende AED Bij een defect* aan uw AED zorgen wij binnen 24 uur voor een vervangend toestel. Zodoende heeft u altijd een goed werkende AED tot uw beschik- king. * Met uitzondering van een recall/update van de producent van de AED.
Vivon servicecontract Extra Dit servicecontract is gelijk aan het Vivon servicecontract Basis echter met de volgende extra’s:
Jaarlijkse controle AED Uw AED wordt jaarlijks door één van onze servicemedewerkers gecon- troleerd met speciaal ontwikkelde testapparatuur. U krijgt na de controle een controlerapport en uw AED krijgt een con- trolesticker zodat u kunt zien wanneer de laatste controle heeft plaats- gevonden. Vivon servicecontract Plus: Dit servicecontract is gelijk aan het Vivon servicecontract Basis echter met de volgende extra’s;
Inclusief kosten onderdelen U krijgt geen aparte factuur voor de onderdelen (elektroden en/of batterij) bij periodieke vervanging. Hierdoor heeft u vaste jaarlijkse onderhouds- kosten. Vivon servicecontract All-in: Dit servicecontract is gelijk aan het Vivon servicecontract Extra en Plus echter met de volgende extra’s:
Vervangen onderdelen op locatie Één van onze servicemedewerkers zal de periodieke vervanging van de elektroden en/of batterij bij u op locatie uitvoeren.
Software updates op locatie Indien er een softwareupdate moet plaatsvinden, bijvoorbeeld in ver- band met nieuwe reanimatierichtlijnen, zal deze tijdens het servicebezoek worden geïnstalleerd.